پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: هدف دشمنان از تشکیل گروه های تکفیری در جهان اسلام ایجاد دو دستگی و اختلاف بین مسلمانان بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار اعضای هیئت علمی دانشگاه نیروی انتظامی امین، امنیت را از ارکان مهم جامعه برای پیشرفت دانستند و اظهارداشتند:  امنیت و آرامش در کشور موجب  آبادانی و  پیشرفت می‌شود، بنابراین فعالیت های  نیروی انتظامی در کشور بسیار مهم است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به تبیین اهمیت مقوله امنیت و لزوم تلاش همه جانبه در حفظ این نعمت الهی پرداختند و گفتند: باید از فعالیت های  پرسنل نیروی انتظامی  در جهت  ایجاد امنیت در کشور تقدیرکرد.

ایشان با اشاره به اینکه دشمنان برای تفرقه‌افکنی میان مسلمانان، گروه‌های تکفیری را ایجاد کرده‌اند، و از آنان حمایت می کنند گفتند: دشمنان با ایجاد گروه‌های تکفیری در تلاش هستند تا میان مسلمانان بیش از بیش تاثیرگذار باشند و میان آنها تفرقه ایجاد کنند که لازم است دنیای اسلام علیه نقشه های شوم آنان بیدار باشند.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کردند: در حال حاضر در بحرین به نام اسلام و برای تفرقه‌افکنی میان مسلمانان گروه‌های تکفیری به وجود آمده است و مردم مظلوم را به خاک و خون می کشند.

معظم له تصریح کردند: انسان موجودی اجتماعی است و بنا به گفته پیامبر اکرم (ص) هر مسلمانی که به اجتماع توجه نداشته باشد مسلمان نیست.

ایشان افزودند: تمام تحقیقات و پیشرفت‌های جهان بر اساس علم است و اسلام بر فراگیری علم بر هر زن و مردی تاکید ویژه داشته است و سعادت هر انسانی را در فراگیری علم می‌داند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نظام آفرینش نظام کاملی است گفتند: خداوند برای همه موجوادت جهان آفرینش برنامه‌ای دارد و همه موجوادت در حال فعالیت منظم در جهان هستی هستند.

معظم له با اشاره به برخی سخنان دشمنان اسلام درباره جمهوری اسلامی گفتند: نظام اسلامی همیشه و تا آخر در کنار مظلومان و مستضعفان جهان خواهد بود و هم اکنون نیزبر اساس دستورات اسلام و سخنان ائمه اطهار (ع) در جامعه فعالیت می‌کند.

این مرجع تقلید در پایان با اشاره به اینکه انقلاب ایران سبب بیداری جهان اسلام شد، خاطر نشان ساختند: انقلاب ایران زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است، بنابراین برای آماده‌سازی جهان برای ظهور آن حضرت فعالیت می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha